Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

crm

Öncelikle iletişim yönetimi ve satış yönetimi için kullanılan bir CRM sistemi, iş bağlantılarınız için tüm verileri tutan merkezi bir platform sağlar. Bu, müşterilerinizi, potansiyel müşterilerinizi, tedarikçilerinizi, ortaklarınızı ve hatta meslektaşlarınızı içerebilir.

Zamanla, sistem her bir kişiyle olan etkileşimlerinizin bir geçmişini oluşturacaktır. Bu, e-postaları, aramaları, toplantı notlarını ve satışları içerebilir. Bunun güzelliği, her şeyin tek bir yerde olması, verimlilik yaratması ve satış hattınızın net görünürlüğünü sağlamasıdır.

Müşteri ilişkileri yönetimi, anlamlı müşteri ilişkileri geliştirmenize ve beslemenize olanak tanır. Müşteri bilgilerini izleme ve kullanma şeklinizi kolaylaştırır. Satış, destek ve pazarlama genelindeki tüm etkileşimleri yakalayarak size hizmet eder. Ve tüm bunları tek bir yerde merkezileştirerek, herkesin tek bir müşteri satış kanallarınıza ilişkin görünürlük ce farkındalık yaratır.

Kişiselleştirilmiş, ilgili, etkin iletişim ve memnun müşteriler sağlar. Ve memnun müşteriler iş için iyidir.